2002-2003 hyundai accent mi 200-2001 clio mu? lütfen yardımm.

 

arkadaşlar yakın zamanda bir araç almayı düşünüyorum. ilk arabam olucak. 2002-2003 hyundai accent 1.5 modeli ile 2000-2001 renault clio hatcback (1.4 yada 1.6 rta) modeli arasında kaldım. sizce hangisini tercih etmeliyim? yardım ( iane, arkalama, medet ) ederseniz sevinirim.


 

10 Yorum “2002-2003 hyundai accent mi 200-2001 clio mu? lütfen yardımm.”

  1.  

    clio yakıtı düşük parçası ucuz ve servis ağı çok geniş bir araba bir hyundai kullanıcısı olarak ilk arabanın reno olması daha iyi şimdiden hayırlı olsun

  2.  

    teşekürler gbte.

  3. Fatal Justice
     

    hiçbiri :P

  4.  

    2001 clio alacaktım bir tanıdıktan arabayı alıp biraz kullandım ve vazgeçtim koltukları çok dar ve dik sürüş pozisyonu hiç iyi değil 2001 megane 1.4 16v. aldım çok memnun kaldım sonra sattım ve sattığımada üzüldüm sonra

    reno iyidir ama piyasası yedek parçası felan sana

    2003 megane 16v 1.6 RTE tavsiye ederim piyasada bulması biraz zor oluyor temizini bulursan bi de elektirik aksamı iyi olanı (bu araçların bir kısmında elektirik aksam sorunu oluyor) iyi arabadır.

  5.  

    ben bir hafta önce tavsiye üzerine 2000 model clio aldım bende accent yada palio düşünüyordum ama bilen arkadaşlar vazgecirdiler birincisi renonun ikinci eli daha iyi yedek parçada ucuz en önemlisi ise yakıt tüketimi ben uzun yoldan yeni geldim 650km ye 1.4 clio ile 95 lira yaktı yani kilometreye 150 kuruş süper coğu arkadaş lpg ile bu fiyatı yakalıyamıyor aracı istemeyerek almıştım ama şimdi çok memnunum tavsiye ederim clioyu

  6.  

    hyundaininde yakıtı fena değildir renolar yağ tenekesi gibi arkadaşım güvenlik sıfır daha dün manisada bir clio ikiye bölünmüş çarpışmada karşısındaki araba polo neyse bende hyundai i20 var 110 tl lik dizel yakıtla 895 km yaptım çoğu şehir içi 1.4 motor reno hikaye boş ver.

  7.  

    Kesinlikle Hyundai!

    Bir arkadaşımız bir hyundai kullanıcısı olarak reno al demiş, katılmıyorum. Tam isabet 10 gün Clio kullanmak nasip oldu. Hyundai accent‘e alışmış biri olarak 2006 model cilo hem iç mekanı dar, aynaları milattan önceki teknolojiye sahip, silecekleri sanki şahinlerin siilcekleri gibi. Parana yazık etme Clio alma. Ha Megane II alcam de orası ayrı. Renault bi çok basit özelliği lüks paket olarak satıyor ve servis bakım ücreti ve orjinal parçası çok pahalı. Hyundai aracın 10 bin bakımı için buji, hava filtresi, yağ filtresi gibi malzemeleri geçen yıl servsiten 22 TL’ye aldım.

    Neden Hyundai:

    Çünkü; 2002-2003 arası hyundailer sınıfına göre gayet konforlu araçlardır. Geniş olması, ergonomik olması, otomatik cam vs.

    Ayrıca bakımları kesinlikle Renault’tan çok daha ucuz. İlk arabam hyundai 2001 benzinli accentti 1.5 . İkinci arabam yine 2006 model Dizel 1.5 Accent. Fiyat, yakıt, bakım, konfor, açısından Clio Hyundai Accentin yanından bile geçemez derim, gayrı sen bilirsin dostum, ne alırsan al kazasız belasız güle güle kullan.

  8.  

    Ayrıca Clio ve Hyundai Accent sürüş açısından da mukayese edildiğinde; Cilo arka alan görüş açısı çok dar, Accent mükemmel bir açı sunuyor. Yine yan aynalardan da aynı şekilde Accent sürüş zevkini ikiye katlar.

  9.  

    Arkadasım ben clio kullanıcısıyım benden sana bi tavsiye bekarsan oraya buraya ucuyosan clio ama yok ailem var diyosan duzenli kullan accent al accent geniş araba gozterisi cliodan daha ii yakıt konusunda dersen fazla bişey yokama clionun bi tanponu 400 tl accettin 200 farka bakarmısın… bakımları daha ucuz tampona biri yanlıslıkla carpsa araba deil he insan :) clio cukka içerde sigortaya ne anlatıcan :) accent idir hayırlı ugurlu allah kaza bela vermesin ne diyebilirim baska

  10.  

    yaa arkadaşlar tampon bakım vs.bunlar önemli değil sürücü koltuğuna otorduğunda koltuk belini saracak reno daha bu teknolojiyi yakalayamadı o yüzden avrupa sınıfında kesinlikle accent derim hayırlı olsun

Yorumla

 

İlgili aramalar:

  • clio mu accent mi